Onsdag

Jepp onsdag idag å dagis för Lucas igen.

Morgonen började vid 5 då A´s väckare ringde å så klev han upp å jag låg kvar i sängen.
Vid 6 så vaknade Lucas så då var det bara att kliva upp och fixa frulle för då var han "ungri" sötnöten min.
Klev upp och gjorde välling till Izabelle och en skål cherioos med mjölk till Lucas.
Efter han ätit så startade vi tv:n så han fick se Bompa å jag gjorde ordning dem med kläder.

Så nu ska jag ta å ringa syster å se om de är vakna å sen är det ju bara att se om Millemannen ska på dagis, stackaren hade hosta igår men ingen feber så vi får se hur det utvecklats sig under natten. 

Men jag bloggar mer under dagen efter vi kommit hem från syster om de ska på dagis. 

Hej då! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja uvi är inte kul att ha.

Efter att tagit pencillin

och fått sovit några timmar å druckit ett antal

liter vatten så känns det mkt bättre igen.

Nu är man på benen igen och redo för jobb imorgon :)



Ha en fortsatt trevlig dag!

K

2009-03-04 @ 15:54:49
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0