Ordning och reda, städning på fredag

Jepp idag är det städ- och tvättdag hos oss!
Har hitills hunnit med att tvätta all tvätt och ska bara hänga den sista.
Sen har jag även plockat allt från golven och dammtorkat och dammsugit här!
Efter det så var det så klart dags för skurning, å då har jag för helvete INGET att skura med!!!! Så det sket sig ju då. Men men jag har iaf gjort rent å fint här så gott jag kunnat å det är jag glad över!!!

Sen fick jag ett telesamtal från syster alldeles nyss och hon ska på jobbintervju den 25:e!!!!!!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!
Det var på tiden att det hände nåt bra i hennes liv på jobbfronten som hon slitit å sökt å haft sig!!!

Annars så ska jag väl snart ta å börja med maten. Hamburgertallrik står på menyn idag. Kycklingburgare till mig så klart!!

Men nu har jag inget annat å skriva så jag skriver väl mer senare kanske.

Over And Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0