Tisdag

Jajjemen, tisdag hela dagen!!!

Dagis för Lucas idag å jag var mer än lovligt DÖD imorse när väckaren ringde men lyckades masa mig upp efter syster ringt å surrat en snabbis för att se så vi var vakna.
Doonade på här hemma å med frukost å sånt innan det var dags att ta på sig ytterkläderna å tralla iväg mot dagis. Hade inte slängt ett öga ut genom fönstret eller nåt.
Vilket JÄVLA skitväder det var då!!!Snö å blåst å oplogat som fan!! Snacka om ett träningspass att ta sig till och från dagis. Lämnade grabbarna grus och gick hem till Ellie å tog en kaffe å nån macka. Mumma i magen var det. Sen var det teledags för syster och då ringde vi å kollade med af hur det var som med inskrivningen å så. Jo da hon var fortfarande inskriven hos af men inte alfa...... Så jag rinde dem åt henne å frågade om det skulle bli ytterligare en handläggningsperiod men det skulle det inte som tur var för det var så få dagar. Men de hade ökat på handläggningstiden YTTERLIGARE!!! Räcker det inte med 9 veckors handläggningstid eller???? Nee tydligen inte för nu var det 10-11 veckor. Så syster ska ringa en vecka innan utbetlaningsdagen å höra hur det går å förklara för dem att de lovade henne pengarna denna utbetlaning så de får så lov och fixa det!! Helt rätt syrran!!!!
Sen så var det ingen vila idag för syster skulle på af kl 13 å R kom hem kl 12 å hämtade henne å Nova å drog iväg så jag klädde på Izabelle och gick ner och hämtade Lucas å gick hem. Väl hemma så har jag besök av MIN Bina å hennes äldsta son. Gjorde byteshandel med 2 försterlampor på fot från henne å en del ljus från mig då, båda parter nöjda å glada=).

Sen så åkte de hem å vi började med maten. Lövbit,klyftpotatis, riven kålrot och persiljesmör idag. Ruskigt gott var det!!!
Sen så har Lucas suttit vid min dator å spelat lite Byggare Bob. Han e så duktig på det, han letade även reda på en sak till visningsdagen på dagis imorrn.

Sen hade tiden sprungit iväg och det var läggdags för barnen. Belle vill inte somna och är vaken ännu. Men Lucas hann inte ens höra halva sagan idag för han somnade mitt i. Goprinsen min!!
Så just nu sitter jag här å slösurfar å slängde då in ett inlägg eftersom jag ändå sitter här.
Ska försöka somna tidigare inatt än kl 2:30 som natten som var. Konstigt att man var DÖD!!

Men nu ska jag se om Belle somnar å ta å göra nå konstruktivt som att prata med nå folk på msn kanske  hahahahahahaha

Hej Då!!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Jaa dom jävlarna ska få höra ett och annat! mohahahaha

2009-03-10 @ 22:18:47
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0