Tisdag

Jajjemensan. Tisdag å dagisdag för Lucas.

Försov oss,duktiga som vi är hahahaha, ringer syster å säger att vi försovit oss å då har de gjort det med haha.
Ringer till dagis å säger att vi tog oss en sovmorgon men att vi är på väg å ber dem medddela Smulan att Ellie med barn gjort samma sak så de vet att Nova kommer.
Fixar frulle till Lucas å Belle å klär på dem. Strosar iväg till bussgatan å möter upp syster å barn. Vidare mot dagis och lämnar barn och glass så de kunde fira Lucas idag så det blev gjort. Har ju haft otur sista veckorna med att han blitt sjuker när vi ska ta med glassen å bjuda på.
Men idag blev det gjort.

Upp till syster och dricker kaffe, fikar, röker ,intar soffläge, sover en stund och kliver upp och hämtar barnen.
Hämtar upp dem å beger oss hemåt. Skiljs åt vid bussgatan å vi går hem till oss och syster hem till sig.
Hem å fixar till middag och det blev kyckling med strips å mangorajaderssing idag. Mumma!!!!!
Sen så kommer syster å dumpar ett blöjpaket till Belle Bus som de var gulliga å köpa när de åkte på City. Tur jag hade pengar så hon kunde få med sig=)

Sen efter det så har vi bara varit typ. Spelat lite Scene-It har jag gjort å A har varit å kikat på play-offen i allsvenskan hos en kompis.
Lucas somnade vid 19:30 å var precis upp för typ 20 min ssen å jag lade honom igen å läste en saga till å så somnade han om hoppas jag. Inte varit upp än iaf!!

Men annars har det varit lugnt. Bara tvättat två maskiner idag å hängt dem.
Imorrn tar jag mig an sängkläder och handdukar som ska tumlas så det är skönt det.

Men nu ska jag snacka med syster å Pinglan.

Hej då

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Vi gör väldigt avancerade saker på dagarna.. skrattar

2009-03-03 @ 22:46:01
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: helena

jo jag såg de men jag har inte hunnit och lagt upp nå bilder !!! jobbar natt så man e ganska trött på morron när man kommer hem , men jag ska ta och göra de nån dag , men jag tror att alla vars bloggar jag läser har redan gjort denna utmaning , vad gör man då ?

2009-03-03 @ 23:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0