Utmanad IGEN!!!

Jepp nu är jag utmanad av Marie.
Första bokstaven i mitt namn som gäller då.

1. Vad heter du? Susanne
2. Ett ord på fyra bokstäver: Sopa
3. Flicknamn: Sandra
4. Pojknamn: Sebastian
5. Yrke: Servitör
6. Färg: Solgult
7. Klädesplagg: Strumpa
8. Mat: Spenatsoppa
9. Sak i badrummet: Skurhink
10. Plats/stad:Strömsund
11. En orsak att vara sen: Sovit för länge
12. Något man skriker: Stanna!!
13. Film: Sömnlös i Seattle
14. Något man dricker: Sockerdricka
15. Band: Slipknot
16. Djur: Strumpebandssnok
17. Gatunamn: Sundbrogatan
18. Bil: Saab
19. Sång: Stay the Night
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Stafett



Då var det min tur att utmana då


Jag utmanar Elionor och, Mikka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0