Inlägg 325

Världens fyndigaste rubrik eller nåt haha.

Ja det var ju typ läääängesen man bloggade nu. Men men ska se om jag kan plita ner lite iaf. Hmm minns inte riktigt vad som hänt de senaste dagarna här hemma men dagarna rullar ju på i vanlig ordning med tvätt, städ å plockning som hör vardagen till.

Var och hade ljusvisning hos min svärmor i söndags å den blev kval så det var ju bra det då,

Sen så har vi hjälpt min älskade Biniz att flytta "hem" igen de senaste dagarna så man e hyfsat öm i kroppen eftersom man använt muskler som inte ska användas annars eller iaf inte använts på lääääääänge haha.
Var dit idag med å hjälpte henne fixa upp lite hyllor och gardiner å grejs. Jisses så fint hon kommer få det då hon e klar eftersom hon redan nu har det sååååååå fint!!!

Tycker även att Lucas varit ovanligt hostig så jag tog mig en titt i hans hals idag å den var kanonröd plus att det är vita prickar på halsmandlarna så det blir till att ringa VC imorrn så fort de öppnar och se om man kan få nån tid. Men det lär ju vara omöjligt på detta ställe. Så han blir hemma från dagis imorrn så han inte sprider smitta om det är halsfluss å då blir det fortsatt städning och tvättning å sånt som hör vardagen till här hemma.

Men nu är jag sååå seg i huvudet så jag kan knappt stava så nu är det jag som går ut å röker en sista nattcigg å sen är det brottas med kudden å slockna haha..

God Natt!!!

Kommentarer
Postat av: Diana

ja sånt måste ju göras också:) hittade du nått på ikea då? kram

2009-05-28 @ 10:28:16
URL: http://missde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0