Tisdagmorgon *gäsp*

Japp då var det tisdag då å morgonen har infunnit sig här.
Barnen vaknade kl 4:45 och tyckte då vi skulle kliva upp.
Trodde jag skulle svimma när jag såg vad kl var.
Var inte nå spec trött heller men då jag såg på kl å insåg att den stämde så ville jag bara sova mer!!!
Men men lämna barnen på dagis idag och gå till syster å se vad som händer eller om man rör sig hemöver. Det ger sig hur det blir som.
Barnen har fått frukost och det ska väl tas på lite kläder, det plockade jag och Lucas fram igårkväll till både honom och mig =)
Ryggsäckarna e packade å klara med.

Så det finns ju som inget annat å göra än att klä på oss haha.

Middagen igår blev inga köttbullar utan det blev biffar på Lucas önskan och jisses vad goda dom blev =) Tacokryddade biffar med potatis och skysås med gurka, broccoli och blomkål blev det.
Alla åt med god aptit =)

Men men nu hittar jag inget annat att skriva om så jag låter bli hihi.

Hej Då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0