Måndag

Jepp måndag hela dagen å undra vad man ska hitta på idag då?? Kanske åka å se om man hittar lite julisar eller nåt skit?? Ja kanske det som sagt.
Annars då?
Jo tack det är bara bra annars, lillan har haft medicinen sen i fredagskväll och det verkar gå bra.
Den smakar nog itne så gott som den luktar eftersom hon klöser sig på tungan efter hon fått den haha stackars liten.
Men idag så har vi en dag med inget framför oss förrutom att ev åka å kika efter julklappar.
Just nu sitter jag å väntar på posten. JO JUST DET!! Jag ska se om syrrans display till telen kommer så ska jag ta mig till henne å byta den så hon för sin riktiga tele tebax. Det är så irri att ha en tele som inte funkar som man tycker mkt om. Så det hoppas vi på att åstadkomma idag.
Ja vad ska jag annars skriva?? Hmm kommeri nte på nåt just nu så det blir en bild å sen får det räcka just nu.


Prinsen på Lillans dop =)


Lillan i fina dopklänningen!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa man blir inte bra LITE störd heller, härligt att jag få "tillbaka" min tele idag JIPPI!!

2009-10-26 @ 11:00:31
Postat av: Rexlisa

Åh, vad mysigt med dop..

Hoppas att medicinen fungerar och hon har säkert rätt, medicin brukar inte vara gott.

Hoppas att du hittar klappar, vad duktig du är som är ute i god tid.

Kramar

2009-10-27 @ 18:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0