Söndag hela dagen.

Jepp söndag som sagt.
Har inte hänt så mkt alls tycker jag idag. 

Igår tog jag å städade klart det sista i lgh så nu är det fint. Tänkte jag ska dra en sväng med snabeldraken imorrn å moppen. Sen så ska man tvätta igen. Lucas berättade idag att deras tvättkorg var full så vi måste tvätta det =)

Annars så åkte vi å handlade lite mat idag och for förbi syster med familj och tog en kaffe.
Innan Lucas gick å lade sig så ville han baka en sockerkaka så det gjorde vi. Den får han smaka på imorrn.


Sen på kvällningen hade vi främmande av en av Antes kompisar å satt å surra och drack lite kaffe.

Kort inlägg ikväll men jag är trött.
Nu ska jag ta mig en rök å sen hoppa i bingen å sussa lite innan det är dags för morgon =)


Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack så mycket :) ja tänkte fixa det nått idag kanske=) Så alla kan gå runt och se söta ut med rosetter på huvudet;) tummen upp

2009-10-12 @ 08:35:50
URL: http://missde.blogg.se/
Postat av: Diana

Tack så mycket! :) Hihi efter att du gjort det någon gång kommer du tycka att det är lätt:)jag trodde de var invecklat först, men det var det inte ;) good luck. Händer idag då? kram

2009-10-13 @ 07:00:00
URL: http://missde.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh, men tack!

Kul att läsa lite om Bons dagispolare.

Han har varit förkyld ett tag men nu ska han va ok.

Men såg inte ut att må så bra ikväll...

Hur mår du och barna?

Ha de fint!

2009-10-23 @ 21:11:00
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0