Längesen IGEN!

Ja då var det ett bra tag sen jag bloggat igen.....

Händer rätt mkt här men orkar inte skriva om allt.
Har inte hört nåt om lillan ännu och det bara tär och tär..

Jobbat har jag oxå gjort och det var riktigt kul=)
Har fått fler dagar med så man får väl se det som ett plus.

Idag håller jag på att städa å tvätta som vanligt =)
Känns skönt att man kommer igång å fixar hemma här med. Skulle vilja göra om så mkt här med det sitter ju i pengar som med allt annat haha.
Så vi får väl se vad som hände.r just nu försöker jag bara hålla ordnign här å det är nog det. Izabelle har ju börjat slita å dra så fruktansvärt i allt och det bara ser ut hela tiden haha. Hon är som en tromb.
Lucas var jätteduktig och städade sitt rum igår och dammsög. Jag tog under sängarna och mattan så klart eftersom det är lite krångel med det. Men annars så gjorde han allt själv. plockade tvätten och lade leksaker i lådan.

Men men nu ska jag gå å hänga en maskin till å fundera på middag.


Hej då!!


Kommentarer
Postat av: Pinglan

Förstår att bloggen fått stå tillbaks. Roligt att du fått jobba & att du trivs =) Var länge sedan vi pratades vid nu men ser du skrivit att ni inte fått besked ÄNNU angående Lillan :/

Kram på Dig!

2009-09-19 @ 11:12:40
Postat av: Tuija

Härligt med så mkt hjälp av stor pojken Lucas.

Håller mina tummar för att ni snart snart får veta något. Stor stor kram!

2009-09-19 @ 15:37:40
Postat av: Elli Caramelli

Duktig han är :D Svårt att tro att dom blivit så pass stora. Tyckte det inte var längesen dom låg på golvet som 2 små korvar och inte tog sig fram 1mm -hahaha-

2009-09-30 @ 23:33:26
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0