Fredag

Heeeela dagen är det fredag!!
I dag vet jag inte riktigt vad som händer.
Förhoppningsvis ska vi komma iväg till Bina ikväll och se på film en sväng! Håller tummarna!
Imorrn och på söndag ska jag jobba mellan 9-13 ska bli skönt =)
Gick kanoners att jobba de dagarna jag hade denna vecka =)

Sitter just nu och dricker kaffe och försöker vakna till haha.
Varit vaken sen strax före 7 men inte kommit i det totalt vakna stadiet ännnu.
Kommmer snart dit hoppas jag.
Tänkte försöka hinna dra snabeldraken och moppen en sväng idag med.

Nee nu måste jag göra nåt annat!


Kommentarer
Postat av: Biniz!!!

Miss u my darling!! =) Pözzen

2010-04-20 @ 00:42:28
URL: http://binaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0