Torsdag =)

Jaha idag har vi torsdag då =)
Har jobbat idag och det gick kanonbra och dagen rullade på snabbt tycker jag.
Jobbade men en arbetskamrat som har börjat sälja Mary Kay och får jag ihop några styckna som är intresserade av att komma å titta å lyssna å ha det trevligt en stund så kommer jag ha ett eller förhoppningsvis två visningar eller om det vad klasser det hette =)

Provade ett handvårdsset pch mina händer är fortfarande lika lena som en babyrumpa haha.
Tyckte det var bra produkter jag.

Så hör av er om ni vill komma!!!!!!

Annars så har det ju som inte hänt så mkt mer idag för jag har ju jobbat från 7-20,30
Imorrn tänkte jag hitta på nåt skoj med barnen så vi får se vad det blir.

kommer inte på något att skriva nu för hjärnan har gått ner i varv så jag ska strax gå å sova.

Hej Då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0