Söndag

Jaha då var det söndag igen och helgen har sprungit förbi.

I fredags så kom Therese upp och vi kikade på film med svägerskan och svågern och jag tog mig lite vin.

Sen igår så klev vi upp och började fixa å trixa här hemma med lite grejjer. På eftermiddagen var det barnkalas som stod på schemat. Lukas W fyllde 4 så vi åkte dit och där bjöds det på tacos å lek å godis. De hade även en piñata som var fylld med godis som barnen fick slå på tills den gick sönder och då var det bara för barnen att plocka karameller.
Lucas var helnöjd när vi åkte hem.

In på MediaMarkt på vägen hem och köpte 2 filmer så jag å Bina hade nåt å kika på igårkväll. Vi tittade på Orphan, en sevärd film som handlade om en liten flicka.
Ante han var och spelade poker igårkväll med kompisar och hade det trevligt.

I dag har vi mest grejjat på här hemma med. plockat lite å städat ihop lite men det år mkt kvar att fixa till för att jag ska tycka det är rent å snyggt haha. Får ta det i omgångar så blir det säkert bra till slut.

Izabelle är hostig och rosslig igen men jag hoppas verkligen itne att det är nåt på G igen för nu är det nog!!

Imorrn så står det tvättning på schemat och mer städning. Ska fasen se till å bara köra på imorrn så det blir klart och man slipper ha det hängandes  över sig.

Annars har jag nog inte alls så mkt planer alls imorrn.
Det är bara att höra av sig om nån skulle vilja hitta på något =)

Bye Bye!!


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Härligt med film mys :)



Hade vi på fredagen och såg min efterlängtade New Moon :D



2010-03-22 @ 11:36:30
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för kommentaren :D

2010-03-23 @ 10:29:15
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0