Utmaning tydligen =P

Jaha då har ju Mikka varit så otrooooooligt gullig och utmanat mig då haha
Har så svårt för dessa men denna verkar ok så här kör vi!!

Jag har….
(x) En mascara för över 150 kr
( ) En plattång
( ) En locktång
(x) Designparfym
( ) Foundation över 200 kr
( ) En ögonfransböjare
( ) Olika borttagningsmedel
(x) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr

Summa = 6

Jag …
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Använder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
(x) Använder bodylotion varje dag
( ) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 2

Jag har någon gång…
(x) Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Använt hårförlängning
(x) Piercat mig
( ) Tatuerat mig
Summa = 3

 

Totalt: 11
0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 konstgjord behandlad blomma
15-20 kanariefågel i nordisk miljö
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.


Konstgjord behandlad blomma.. Schysst

Jag utmanar: Diana
Marie
Syster Yster
Linda E
Helena B

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHAHA, konstgjort behandlad blomma xD

2011-02-04 @ 10:53:17
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0