Del 2

Jaha då var det väl dags å lägga sig snart då!
Har kämpat som en dåre å sökt med ljus å lykta efter en barnvakt till sessan min imorrn å det är väl helt underbart vad gullig syster jag har!!!! Hon ställer upp och tar Izabelle så vi ska mötas på skolan så tar hon med sig henne hem till sig och sen åker jag och Lucas dit och sitter där medan hon går på VC med Millemannen.
Lucas ska få vara med farfar imorrn han å mysa på =)
Blir kanon det =)

Men men var bara tvungen att skriva å berätta vilken gullig syster jag har!!

På Återseende

Kommentarer
Postat av: marita

Sjyst med barnvakt! Men du är säkert minnst lika snäll tillbaks kan jag tänka mig :-)

2011-01-19 @ 10:07:41
Postat av: SuzieQ_666

Ja Marita man hjälper varann så gott man kan =)

2011-01-19 @ 18:44:35
URL: http://lucisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0