Tisdag

Japp tisdag idag å blir ingen tvättis =(
Men men får se om det finns nån annan tid ellerså får jag tvätta bort det mesta här hemma fast det är ju inte klädbrist :D

Utställningen närmar sig med stormsteg med.
Herregud vad nervös jag börjar bli.
Igår var ju Gizmo´s uppfödare här å pratade igenom vad som behövs göras å visade hur jag skulle göra med hans päls å så.
Så efter det var jag ju lugn å samlad. Sen dimper det in bekräftelsen att jag kommit med på mailen så då blev jag nervös igen hahahaha.
Snacka om berg och dalbana med nervositeten nu men det blir bra tillslut.
Får väl hoppas att jag hunnit vara tillräckligt nervös tills lördag så första utställningen är å andra är på söndag =)
Annars så finns ju uppfödaren på plats tack och lov =)

Men nu ska jag ta hand om mina skruttar å mysa på.

Kanske bloggar mer ikväll. Är ju så roligt nu eftersom jag fått ny och toksnygg design!!!!!!

Baj Baj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0