Oj Oj Oj

Nu var det längesen man bloggade.
Snacka om att jag inte alls har lust eller tid å göra det.
Men men ska väl rafsa ner några rader iaf.

Barnen går på dagis å jag sliter på i skolan.
Matten jävlas fortfarande så det är som vanligt.
Orkar inget mer snart.

Annars så resten av ämnena går jättebra =)
Ska sätta mig ikväll eller imorrn å skriva  några reflektioner som ska lämnas in.

Nu snart ska vi ta å äta köttfärslimpa å det ska bli sååååå gott. ska göra sås på skyn tro jag om det blir nån.
Till så kokar jag nån grönsak å sen potatis eller vad barnen nu vill ha till.

Så dagarna ser i stort sett ut likadant osm innan uppehållet haha.

Var med Lucas till tandläkaren idag med förresten eftersom Lucas slagit en tand på dagis idag när han lekte med barnen å krockade ihop med ett barn, samma barn som klöste honom i ansiktet igår. 
Snart så kommer jag sätta ner foten å ta upp att det funkar inte att ha ett barn som håller på så utan de kanske borde se till att få extra resurs som är med det barnet hela tiden. 
Så de andra barnen slipper bli slagna, klösta, rivna eller bitna.
Klart att barn bråkar å lever rövare men nån hejd får det finnas.

Men men nog om detta,

Nu till maten.
Får se om jag skriver ett till ikväll eller hur det blir.

Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli - Rockabilly Love

Han gillade den :D Blev precis som han tänkte sig :D

2011-03-31 @ 22:10:44
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0