D händer grejjer

Hej och halloj!!
Här rullar dagarna på som vanligt.
Eller inte riktigt som vanligt. Har ju fått ett vik på ett av ställena jag går på och trivs så bra med att ha ett schema att gå på och veta när jag är ledig och när jag jobbar och kunna planera upp livet efter det =)
Sen så får jag ju vara med och lägga mitt schema och ha ett litet finger med och utforma mina arbetspass.
Att man har världens bästa arbetskamarater gör ju inte saken sämre! Har ju fått mitt vik på Bölevägen som jag gått på timmar förrut. Jobbar även på Bäckebo eftersom de samarbetar eller vad jag ska förklara det som. Så alla underbara arbetskamrater som jag hade på Bäckis har jag kvar och alla goa på Böle med =) Härligt och livet leker.
Sen idag så har vi rensat för våren och det kändes så skönt.

Nu ska vi göra oss klara för en tripp nånstans sen då pappsen i familjen kommer hem igen.

Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0