Väldigt långt mellan gångerna

Ja det blir verkligen långt mellan gångerna som man hinner med att blogga.
Så är det väl när tiden går och dagarna bara rullar på.
 
Jobbar på som vanligt och har även hunnit med en veckas semester. Det var riktigt najjz ska jag berätta haha.
Våran prinsessa fyllde 4 år i fredags och tiden går så otroligt fort, det märker man på barnen.
Trodde inte riktigt på de som sade det när man var liten men nu förstår jag precis vad de menar.
Herregud i höst så ska prinsen börja på 6-års med, helt galet fort det har gått.
 
Här sitter i alla fall jag och jobbar natten och imorrn så ska jag försöka sova lite och sen blir det till att dricka kaffe hela långa dagen för att orka, nee då så farligt är det inte.
Men det blir storhandling med svägerskan, ska hjälpa henne att handla för hon ville det.
Sen ska väl vi handla lite själv med eller rätt mycket blir det nog så man har hemma så man klarar sig,
 
Men men nu vet ni att lvet ser likadant ut som tidigare.
 
TaTa For Now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0