Hoppsan

Jahapp då hittade jag hit igen.
Jisses så längesen nu.
Dagarna ändras inte mycket  men det händer mycket ändå. 
 
Har ju fått vetskap om ett helt gäng kusiner som jag inte vetat om.  En av dem har jag fått riktigt bra kontakt med och vi har träffats och hälsat på varann. Så synd att avståndet mellan oss är lite långt men med planering och så då funkar det att träffas.
 
Annars så jobbar jag kvar på Bölevägen och det måste vara den bästa arbetsplatsen. Så underbara
arbetskamrater och även brukarna som bor där. 
Är fantastiskt glad att jag fick chansen att börja där och ångrar det inte överhuvudtaget.
 
Idag är det påskafton och jag vet inte riktigt vad som ska hända under dagen men ikväll får vi besök
av ett par vänner och ska umgås och så.
Barnen växer och blir stora så fort. Lucas är nu 7 år och Izabelle blir 5 i juli. Herregud vart tar tiden vägen?
 
Men nu ska jag återgå till mina barn och önskar er alla en glad påsk!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0